پروازبه سوی خدا

پروازبه سوی خدا
عارفانه
نويسندگان

 



زيبايي حقيقت است

و حقيقت زيبايي است

و هر دو عين وجودند

و هر سه عين عشقند

و هر چهار همان شادي مطلقند

و هر پنج همان دل آدميست


"دكتر الهي قمشه اي"

تصاویر فضایی از کهکشان

خدایا دلم پرواز میخواهد.
دلم میخواهد سبکتر از همیشه دستانم بگیری و در این عالم نور و سرور پروازم دهی.

خدایادلم نور میخواهد.
دلم میخواهد زیباتر از همیشه به چشمانم روشنایی بخشی و در این وادی ظلمت و تاریکی به عرفان خویش زیبایی بخشی.
خدایا دلم تو را میخواهد.دلم عشق میخواهد.
خدایا
دلم خدا را میخواهد.


خدایا حقیقت زیباست و زیبایی حقیقت است  و هر دو به وجود است .
و وجود به حقیقت زیبای تو عین عشق است و همه در شادی داشتنت مست اند و در هیچ نگنجد جز دل آدمی.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ نگار ]
درباره وبلاگ

وقتی چترت خداست بزارباران سرنوشت هرچی میخواهدببارد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 36917
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


بک لینک فا